Alina Roman

You Are Viewing

A Blog Post

5 practici simple de autovindecare emoțională

Mintea noastră, lipsită de răbdare, ne provoacă reacții emoționale atunci când ideile noastre despre cum ar trebui să fie lucrurile se ciocnesc de realitatea înconjurătoare. De multe ori ne chinuim singuri gândindu-ne la alegerile pe care le-am făcut, cuvintele pe care le-am spus sau calea pe care nu am ales să mergem. Sau ne agățăm de viitor, amânându-ne fericirea cu gânduri despre ceea ce lipsește sau despre ce este diferit față de ce ne dorim în momentul prezent.

Aceste gânduri și judecăți sunt sursa durerii noastre emoționale.

Mintea noastră conține nenumărate convingeri limitative și așteptări, care au devenit filtre prin care percepem realitatea. În timp ce corpul eliberează în mod spontan durerea în momentul în care cauza subtilă este vindecată, mintea are un instinct misterios de a se agăța de convingerile ei. Cu ajutorul minții noastre noi ne creăm o închisoare a suferinței și uităm că noi suntem arhitecții acestei închisori și că noi deținem cheia pentru a ne elibera.

Chiar și după ani de muncă de autovindecare emoțională, facem câteodată greșala să credem că ceva din exteriorul nostru ne face furioși, deprimați, anxioși sau speriați. În realitate, evenimentele din exterior sunt simpli factori declanșatori. Cauza fiecărei emoții se află în interiorul nostru. Descoperind falsele percepții care ne fac să ne agățăm de durere, ne putem deschide către o experiență profundă de pace.

Woman relaxing in the nature on sunsetSursa foto: http://www.emotionalhealingretreat.com

Iată 5 practici simple de autovindecare emoțională

Atunci când ești copleșit de o emoție negativă, următoarele practici te pot ajuta să îți găsești drumul înapoi câtre centrul tău de echilibru, pace și stare de bine:

  • Rezistă impulsului de a-ți ignora emoțiile, de a le îndepărta sau de a le considera rele. În schimb, întreabă-le ce vor să îți spună. Toate emoțiile – inclusiv cele mai dificile – există pentru un motiv: să te ajute.  Emoțiile te ajută să te conectezi la mesajul pe care corpul tău vrea să îl asculți.
  •  Fii obiectiv. Dacă te identifici personal cu negativitatea și gândești: Sunt furios, deprimat, stresat, etc, va fi extrem de dificil să te detașezi de situație. Învață să îți vezi emoțiile ca pe niște energii, asemenea electricității care curge prin tine, dar care nu este una cu tine.
  •  Practică compasiunea de sine. Dacă te simți copleșit, spune-ți: Orice îmi spune teama, nimic nu mă poate distruge. Am o reacție puternică acum, dar această reacție nu mă definește. Acest moment va trece.
  •  Asumă-ți responsabilitatea. Dacă reacționezi în anumite situații în aceeași manieră, întreabă-te ce ai nevoie să înveți pentru ca să îți schimbi acel răspuns automat.
  •  Meditează. Meditația este una dintre cele mai bune modalități de a te detașa de emoții puternice și de a te conecta cu sinele tău autentic. În meditație întrerupem șirul inconștient al gândurilor și emoțiilor, focalizându-ne pe un obiect nou al atenției. De exemplu, obiectul atenției noastre poate fi o mantra pe care ne-o repetăm în minte. O mantră este sunet pur, fără un înțeles sau o încărcătură emoțională care să provoace asocieri. Ea permite minții să se detașeze de preocupările ei uzuale și să experimenteze spațiul și calmul din interiorul tău. În liniștea conștientizării, mintea abandonează vechile tipare de gândire și simțire și învață să se vindece.

Sursa: http://www.chopra.com/articles/healing-the-source-of-emotional-pain#sm.00009kbqo5jid6j10hk1twbo3r8s1

Dacă  dorești să te însoțesc în călătoria către vindecarea ta emoțională și eliberarea de convingerile limitative, îți poți face acum o programare la ședințele de consiliere individuală.  

Aceste ședințe încep cu un profil numerologic complex (pe care îl vei primi în scris și în baza căruia vom începe să lucrăm) și continuă cu metode simple de evaluare a convingerilor limitative, a rănilor emoționale, a cauzelor subtile a anumitor dezechilibre emoționale și fizice, apoi cu explicarea și aplicarea unor  metode de lucru cu mintea subconștientă pentru eliberarea convingerilor limitative și a energiei emoționale acumulate în tine,  pentru a ajunge la starea de bine pe care ți-o dorești.

Completează acum acest formular de Solicitare sesiuni consiliere individuală, iar eu te voi contacta pentru stabilirea primei întâlniri. Dacă nu locuiești în București, sau preferi ședințe online, din confortul casei tale, ne putem vedea online, la o oră convenabilă pentru tine. Ai nevoie doar de o conexiune la internet și o încăpere în care să nu te deranjeze nimeni.

Leave a Reply