Alina Roman

You Are Viewing

A Blog Post

Exerciții de FERICIRE

Îți dorești să fii fericit.  Alergi mereu după ceva ce îți lipsește pentru a te considera fericit. Iar când dobândești ceea ce credeai că te va face fericit, îți dai seama că fericirea a durat foarte puțin și ești din nou nefericit pentru ceea ce nu ai sau nu ai făcut încă.

Există însă un secret pe care îl poți afla chiar acum. Fericirea nu depinde de ceea ce ai sau de ceea ce faci. Ea depinde de ceea ce EȘTI. De prezența în momentul ACUM.  De a trăi conștient momentul prezent și de a te bucura de tot ce îți oferă acest moment.

Cum? Iată trei modalități la îndemâna ta să experimentezi … FERICIREA:

captura-de-pantalla-2016-05-13-a-las-12-31-50

1. Suntem unii pentru alții atât elevi, cât și profesori

Renunțând la a mai măsura și compara, devii capabil să privești spre inima ta și spre Dumnezeu și îți vei aminti cine ești.

Poți alege să conștientizezi că pentru a avea pace interioară, este important:

  • să nu îți mai propui să îi faci pe oameni să trăiască după regulile tale
  • să alegi să-i cunoști pe ceilalti prin înțelegerea lumii lor
  • să îți suspenzi orice judecată și așteptare
  • să îi privești pe ceilalți ca pe niște profesori în deschiderea inimii.

Alege să fii împăcat cu ceea ce se întâmplă. Totul începe cu credința ca fiecare situatie, fie că îți place, fie că nu, conține șansa de a învăța despre iubire. Viktor Frankl, un psihiatru care a trecut prin lagărele de concentrare naziste, a descoperit că motivul pentru care oamenii supraviețuiau acelor experiențe era abilitatea lor de a iubi: de a găsi un scop si un sens in iubire.  În cartea lui, Omul în căutarea sensului vieții, el spune: „Am văzut adevărul: că iubirea este ultimul si cel mai înalt țel spre care poate aspira omul… Salvarea omului stă în iubire și el se va realiza prin iubire.”

Nicio viață nu e lipsită de încercări. Fă din ele o parte integrantă a procesului prin care înveți să iubești. Nu le folosi ca motive pentru a nu iubi.

Transformă-i pe cei care te supără în învățătorii tăi. Ei apar în viața ta pentru a te învăța abilități de care ai nevoie și pe care nu vrei să le deprinzi.  Când încetezi a mai vedea dușmani și începi să vezi învățători, bunătatea și recunoștința vor deveni răspunsul tău la orice situație.

Exercițiu de fericire: gândeste-te acum la o situație neplăcută din viața ta și alege să descoperi ce te-a învățat această situație. Alege acum să lași în urmă orice resentiment și să privești cu recunoștință la valoarea lecției învățate. Împărtășește această lecție valoroasă cu cineva apropiat, explică-i exercițiul de fericire și apoi învață la rândul tău din lecția învățată de celălalt.

inner-peace

2. Alege să trăiești în pace în interior, indiferent de ceea ce se întâmplă

Când arăți spre cineva cu un deget, arăți înspre tine cu trei. Atunci când nu îți convine o situație, alege-ți gândurile cu atenție și în loc de:  „Cine este de vină?”  întreabă-te:  „Ce pot face eu în această situație?”.

Alege să fii recunoscător pentru ceea ce te bucură în viața ta.  A fi fericit nu are nicio legatură cu ceea ce ai, ci cu cât ești de recunoscător pentru ceea ce experimentezi. Transformă fiecare situație  într-o lecție de iubire, devenind recunoscător pentru ceea ce înveți din ea.

Învață să devii recunoscător pentru toate situațiile din viața ta, deoarece ele te pot învăța să iubești.  Rezistă tentației de a te compara cu alți oameni, pentru a-ți da seama dacă ar trebui să fii recunoscător sau nu.  Comparația de cele mai multe ori distruge recunoștința.

Conștientizează că poți renunța să te mai intrebi: „Ce altceva mai poate merge rău?”  Conștientizează că poți alege să renunți la rolurile pe care le joci și care nu îți mai sunt de folos:

  1. Victima nefericită care tot încearcă să se salveze, dar ajunge mereu să fie rănită
  2. Fiul sau fiica care nu este niciodată îndeajuns de bun sau de bună
  3. Persoana care le face mereu pe plac altora pentru a fi, la randul ei, plăcută
  4. Persoana care începe, dar nu termină niciodată
  5. Persoana bogată, care este superioară
  6. Persoana săracă, care este inferioară

Conștientizează ce au in comun aceste roluri:

  • se focalizează pe trecut sau pe viitor
  • creează impresia că fericirea vine din exterior
  • creează impresia că fericirea depinde de performanțe bune
  • accentul este pe ceea ce fac, nu pe ceea ce sunt
  • neagă faptul că suntem ființe spirituale

Schimbă-ți punctele pe care îți focalizezi atenția și îți vei schimba întreaga viață.  E chiar atât de simplu.  Alege să orientezi lupa asupra inimii și vei vedea iubirea.  Alege să nu te mai focalizezi pe greșelile tale și ale altora. Privește dincolo de critici și nemultumiri, direct în inimă.

Exercițiu de fericire: identifică rolurile pe care le joci, fără să le fi conștientizat până acum.  Apoi alege să nu mai joci aceste roluri. Împărtășește aceste roluri la care ai decis să renunți cu cineva apropiat, explică-i exercițiul de fericire și apoi ascultă la rândul tău la ce roluri a decis să renunțe cel cu care stai de vorbă..

Patience

3. Ne putem percepe întotdeauna pe noi înșine sau pe ceilalți fie oferind iubire, fie ca pe o chemare în ajutor

Răbdarea este cel mai frumos dar pe care îl putem oferi, atât nouă înșine cât și celorlalți. De fiecare dată când cineva are răbdare cu noi, in inima noastră se crează o apropiere imediată.  Când răspunzi cuiva cu răbdare, situația capătă încărcătura energetică a iubirii.

Cea mai bună cale de a transforma o situație problematică într-o comunicare pozitivă este cea de a nu mai judeca si de a privi persoana în cauză ca pe o ființă care strigă după ajutor – adică după iubire.  Conștientizează că acele strigăte de ajutor nu sunt întotdeauna evidente.  Indiferent ce fac aceste ființe, imaginează-ți că inima lor spune: „Motivul pentru care mă comport astfel este pentru ca mă simt singur și înfricoșat. Ceea ce îmi doresc este să fiu iubit.”

Răbdarea ne învață în mod direct că a da înseamnă a primi.  Cel mai simplu motiv pentru a fi plin de răbdare este că te simți cu mult mai bine decât atunci când ești obsedat să controlezi. Atunci când alegi să fii răbdător, îți iei de pe umeri o mare greutate. Apoi inima ți se deschide în mod natural.

Alege să fii mai conștient, încrede-te în inima ta și treci la acțiune.  Rezervă-ți zilnic câteva momente să te întrebi următoarele:

  • De ce sunt conștient? Folosește-ți cele 5 simțuri și fii conștient de sufletul tău și de legătura lui cu tot ceea ce există.
  • Ce simt în inimă? De multe ori răspunsurile inimii sunt dincolo de cuvinte și provin dintr-un simț al cunoașterii. Sursa divină ne vorbeste prin inimă, dar nu întotdeauna prin cuvinte.
  • Ce acțiuni sunt ghidat să fac? Ascultă-ți ghidarea și începe să acționezi.

Exercițiu de fericire: împarte bunătate, compasiune și întelegere cu cei pe care ii cunoști si cu cei pe care nu îi cunoști și include, de asemenea natura.  Gândește-te acum la niște modalități concrete prin care alegi să împarți bunătate, compasiune și înțelegere cu oamenii din viața ta. Împărtășește aceste alegeri cu cineva drag, explică-i exercițiul de fericire și apoi lasă-te inspirat de ce îți va spune cel din fața ta..

Exercițiile de fericire sunt bazate pe cartea Dr. Lee Jampolsky  – Zâmbește fără motiv, Pași simpli pe care îî poți face să fii fericit acum, Dr. Lee Jampolsky

Dacă  dorești să te însoțesc în călătoria către tine însăți, îți poți face acum o programare la ședințele de vindecare emoțională.  

Ce se întâmplă în cadrul acestor ședințe:

Primele trei ședințe includ profilul tău numerologic (bazat pe data nașterii tale și pe numele tău), care îți dezvăluie cine ești din punct de vedere vibrațional.  Acest profil îl poți primi integral în format tipărit la prima ședință, dacă optezi să plătești în avans pentru primele trei ședințe, sau în trei părți, câte una după fiecare dintre primele trei ședințe de lucru, dacă optezi să plătești la fiecare ședință.

În decursul primelor ședințelor de lucru, facem împreună o evaluare a ceea ce ar fi de vindecat din punct de vedere emoțional (primele două ședințe), eliberez emoții nerezolvate captive din corpul tău energetic (a treia sedință) și practicăm împreună metoda de eliberare emoțională (începând cu ședința a patra), pentru ca să o poți folosi singură, atât pentru tine cât și pentru cei dragi ție.

Obiectivul meu este să te ajut să îți conștientizezi darurile și talentele tale naturale, să elimini blocajele din mintea subconștientă care te opresc să le manifești, să conștientizezi puterea vibrațională a cuvintelor, emoțiilor, gândurilor, sunetelor și aromelor și să înveți să le folosești spre binele tău cel mai înalt, pentru a deveni independentă energetic și pentru a-ți manifesta puterea interioară, în modul tău unic și minunat.

După fiecare ședință de lucru, îți ofer resurse scrise, audio și video, care să te susțină în căutările și alegerile tale. Toate aceste resurse ți le ofer prin e-mail, astfel încât să le poți accesa și folosi oricând le vei considera utile.

Durata ședințelor

Ședințele durează o oră și jumătate, mai puțin prima ședință, care durează 2 ore.

Prețul ședințelor

Prețul pentru o ședință de vindecare emoțională de o oră și jumătate este de 189 de lei.

Completează acum acest formular de Solicitare sesiuni vindecare emoțională, iar eu te voi contacta pentru stabilirea primei întâlniri. Dacă nu locuiești în București, sau preferi ședințe online, din confortul casei tale, ne putem vedea online, la o oră convenabilă pentru tine. Ai nevoie doar de o conexiune la internet și o încăpere în care să nu te deranjeze nimeni.

 

 

Leave a Reply